Gehiago Naiz Maitemintzen

Itxi itzazu begiak, eman eskua Ez al da ba egia maite nauzula? Jasotako eskutitzak aldatu egin du nere bizitza Zurekin naizelarik orain hauxe aitortu nahi dizut nik Zeruko izarrak distiratsu daudenean Arreta jarri hauetariko batean Ortzian piztu ta ihes egiten badu Hari begira desio bat eska ezazu... Izandako ametsa egi bihurtu da Zu gabe nuen hutsa desagertua Jasotako eskutitzak aldatu egin du nire bizitza Zurekin naizelarik orain hauxe aitortu nahi dizut nik Zeruko izarrak distiratsu daudenean Arreta jarri hauetariko batean Ortzian piztu ta ihes egiten badu Hari begira desio bat eska ezazu... Zure hitzak Irakurtzen. Gehiago naiz Maitemintzen. Zuretzat muxu batSoilik amets bat da. Desio hau azkenik. Betetzea nahi dut nik...Izar uxoa ihes egiten badu..Izar uxoa desio bat eskatu..Zer moduz? Gaur beti bezala zutaz oroituz. Laster egonen gara. Zure hitzak Irakurtzen Gehiago naiz Maitemintzen Zuretzat muxu batSoilik amets bat daDesio hau azkenik Betetzea nahi dut nik. How do you do? Today as always Remembering youWe will be there soonReading your words. I'm falling In love more. A kiss to you. But it's only a dream. This desire At last, I want to come true

Comments

So, is this an excerpt from a novel you are writing?
pablito305 said…
This is one of my songs that I writing.

Popular posts from this blog

A Little About Me

Thankfulness